Regulament de Organizare si Functionare a Comisiei de Marketing si Sponsorizari
Art.1. Comisia este numita de Consiliul Director la propunerea vicepresedintelui si are urmatoarea componenta;
- presedinte(unul dintre cei doi vicepresedinti ai FRTA),
- vicepresedinte,
- membrii
1.2.. Comisia de Markerting si Sponsorizare are urmatoarele atributrii;
- atragerea de surse de finantare extrabugetare,
- realizarea de contracte de sponsorizare pentru FRTA, in ansamblu sau destinate pe actiuni , a unor anumite loturi nationale, sustinere suplimentara pentru sportivi cu obiective de performanta la un inalt nivel national si international sau actiuni de calendar si mai ales international,
- depistarea si finalizarea solutiilor optime si eficiente financiar pentru organizarea activitatilor loturilor nationale,
- initierea unor actiuni si activitati de promovare a tirului cu arcul romanesc in rindul copiilor, elevilor, juniorilor, precum si acoperirea lor financiara,
- stimularea materiala a sportivilor si a tehnicienilor care se remarca in activitatea tiristica la toate nivelele de la depistare , selectie, instruirea primara, pina la marea performanta.
Art.2. Prezentul regulament intra in vigoare la 1 aprilie 2008